Nie, u nas nie ma możliwości wymiany produktu.
Prosimy o kontakt z nami pod adresem info@sportega.pl. W przypadku zwrotu sprzętu, prosimy o przesłanie go na adres działu reklamacji.
Masz dwie opcje :
Twoje konto użytkownika oferuje dwie metody realizacji płatności. Jeśli Twoje próby zakończyły się niepowodzeniem, prosimy o kontakt z obsługą klienta pod adresem info@sportega.pl.
Jeśli zamówienie jest gotowe do spakowania lub zostało już wydane, żadna zmiana nie jest możliwa. Informacje o stanie Twojego zamówienia są dostępne w koncie użytkownika. Jeśli zmiana, którą chcesz wprowadzić, jest możliwa, zamówienie nie zostało jeszcze przetworzone.
Tak, taka zmiana jest możliwa, pod warunkiem, że zamówienie nie zostało jeszcze spakowane lub wydane. Informacje o stanie zamówienia są dostępne na koncie użytkownika. Jeśli zmiana, którą chcesz wprowadzić, jest możliwa, a zamówienie nie jest jeszcze w trakcie realizacji, zobacz wyżej.
Niestety nie. Należy złożyć nowe zamówienie.
Masz możliwość anulowania zamówienia w swoim koncie użytkownika. Jeśli anulowanie się nie powiedzie, prosimy o kontakt z nami pod adresem info@sportega.pl. Jeśli zamówienie zostało wysłane, nie przyjmuj go. Kurier zwróci zamówienie, a anulowanie zostanie zrealizowane w tym momencie.
Jeśli odstąpisz od umowy, zwrócimy Ci wszystkie otrzymane środki finansowe nie później niż w ciągu 14 dni od daty odstąpienia od umowy.
Zapoznaj się ze stroną Jak zastosować kupon rabatowy. Znajdziesz tam szczegółowe instrukcje dotyczące wykorzystania kuponu.
Dla danego sklepu znajdziesz informacje o dostępności produktu w szczegółach jego informacji.
Obok produktu oznaczonego na stronie znajdziesz informacje o jego dostępności w magazynie. Jeśli produkt nie jest dostępny, podajemy datę dostawy na wskazany adres po pomyślnym złożeniu zamówienia.